Posted in Ստուգատես 

Ես և շրջակա աշխարհ

Ես և շրջակա աշղարը

Հետևում ես  շրջակա միջավայրի մաքրությանը, մասնակցում ես  խնամքին, քեզ ճիշտ ես պահում այդ միջավայրում:Այո
Գիտես  շրջապատի վտանգները և արտակարգ իրավիճակներում պաշտպանվելու միջոցները:Այո
Օգտվելով համացանցից՝ տեղեկություն ես  ստանում եղանակի, վայրի, ճանապարհի հեռավորության մասին:Այո
Օգտվում ես  առցանց քարտեզներից:Երբեմն
Նախապատրաստվում ես  ճամփորդությանը, ճամփորդության ընթացքում ստանձնում պատասխանատվություն:Այո
Ուսումնական ճամփորդությունների ժամանակ դիտարկումներ ես  կատարում,  անհրաժեշտ տեղեկատվություն հավաքում և գրանցում: Այո
Ուսումնական ճամփորդությունից ամփոփիչ նյութ ես  ստեղծում,  տեղադրում անհատական բլոգում:Այո
Պատկերացում ունես  արեգակնային համակարգի, արեգակի, լուսնի, մոլորակների, գիշեր-ցերեկի, տարվա եղանակների հերթագայության մասին:Այո
Գիտես արտաքին և ներքին հիմնական օրգանների անվանումները, դրանց գործառոույթները:  Այո
Գիտես  կրթահամալիրի օրացույցով նախատեսված տոների, ծեսերի, կարևոր օրերի նշանակությունը:Այո
Գիտես  ագարակի կենդանիներին, մասնակցում ես  կենդանիների խնամքին:Այո

Թողնել մեկնաբանություն